Tuesday, February 2, 2010

dewasa :)

okay lah. aku beritahu awal-awal, aku bukan lah pemerhati sangat.

siang tadi masa nak buka kipas kat surau, aku cuba lah try tuah aku; kata orang muda: luck. dia ada banyak suis, lebih kurang 8. so probability untuk aku dapat tekan suis kipas yang aku nak 1 per 8 je lah. heh, potensi besar tu =)

aku try yg tengah.
'plak'
tak idup,

try tepi,
tak

try hujung,
tak

haisho. aku pun mula nak kutuk-kutuk suis tu. biase kat bilik boleh je main teka-teka suis ni; in fact rasa ada bakat overdose dalam bab meneka. lol.

dah nak habis try, baru aku perasan, yang paling dekat dengan aku aku belum cuba. tapi ada lagi satu yang belum jugak. kire sekarang dah half-half. kalau kantoi tak kena boleh tahan sedih jugak lah =(

aku baca bismillah, kemudian tekan yang paling dekat dengan aku.

"alhamdulillah! yeay!!"

haha. thrill jugak buat benda macam budak-budak. lagi-lagi tengah musim nak final.

pastu aku try lah fikir macam dewasa sikit. ( ^_^ )

heish, kenapalah aku tak terus pilih yang paling dekat dengan aku tadi(?)

tulah, aku ni suka sangat fikir benda yang belum pasti. padahal benda kat depan mata dah jadi macam apa buat tak tahu je. hayyo.

ok, berakhir kisah menjadi dewasa!

hahaha. exam exam exam.

sweet-sour is so sweet, aku akan strive hard untuk excel insyaALLAH...

tapi...sour-pain tak sedap woo,

kesimpulannya aku tak nak menyesal. really. tak tipu.

usaha. Rabbuna yusahhil insyaALLAH =)

doakan aaaaaa~

regards,
nik uqbah nik azam
aku rindu keluarga. lelaki boleh nangis tak? =(