Friday, July 10, 2009

f = ma

Sejak semalam yang tidak berapa semalam. Dan hari ini yang masih belum cukup kitaran 24jam.

Baru tadi beritahu teman tidak mahu ambil pusing fasal benda internet sebegini dan sekarang terus telah ludah yang masih belum kering.

Kedewasaan mengajar kita perubahan. Dan mungkin tidak berapa relevan buat kau. Tapi buat aku, ia terlalu signifikan.

Ah.

Bila aku pusing kepala ke bawah. Mulut menjadi mata dan mata jadi mulut. Baru aku rasa dunia ini sudah kembali normal.

Dasar keterbalikan minda.

Ia semacam susah. Sama macam kau fikir benda senang itu sebenarnya susah. Dan susah itu senang.

----
Uh. Gara gara masih ingin membebel. Tapi sudah hilang tempat. Aku jadi tak keruan.

2bulan.

Haha.lawak ah. Macam lah ada orang singgah blog aku lagi.

Tiba tiba aku terbayang muka makcik dm aku yang dulu.
Dah pudar dari ingatan pun.
Mungkin blog aku pun senasib macam tu sekarang.
Yeke?
Entahlah.

Takpelah. Bukan ada orang baca pun. Terima kasih.

p/s: tak sedap aih nak menulis. Bila famili dah jumpa tempat ni.haha.
ye.kau tak akan faham. Yeke? Atau aku je yang rasa macam ni.
Lol~