Wednesday, April 29, 2009

Setiap hari mesti fikir begini. Nasihat buat aku. Dan kau.

untuk periksa kau boleh tidak tidur satu malam. Tapi untuk cari redha ALLAH, kau bangun sekejap sebelum Subuh kenapa tidak boleh eh?

14 comments:

Kujie said...

erk.... erk....erk....

+akufobia+ said...

lalala.terasa.

H a r i z H said...

zrupp! tq.

nik uqbah said...

haha. entri ni boleh buat orang ramai keluarkan bunyi macam macam kah?

^_^

faareast said...

angguk2...

p/s: aku pekse makin byk tdo...serius ni..

+akufobia+ said...

huhu.bagus la terasa.baru terasa nak berubah kan.ngee.nak ke tak?ngee.

Saimal said...

yg dunia d kejar2 sbb nampak.. yg akhrt wat dek sbb xnmpk..huhu

nik uqbah said...

to asyraf:
ye.bagus2^_^

to saimal:
betul. semacam pengaruh materialistik dalam minda. mahu lihat baru percaya...

Nuyu said...

sebab exam tu dah banyak org alami , akhirat tak siapa lalu lagi.

nik uqbah said...

to nuyu:
kau benar=)
lagi, sebab orang rasa akhirat itu jauh. dan exam itu sangat dekat...

samdaddycool said...

erk... aku termasuk dlm golongan org yang patut kena sebat!

nik uqbah said...

eh, jangan macam tuu=)

chaon said...

entahlah..aku pn baru perasan.time kasih incek igtkn.

nik uqbah said...

sama sama...:)