Wednesday, January 21, 2009

Kalaulah aku tahu ustaz nak belanja

Sumpah saya hanya buat lawak.

Haha.

Ketawa pertama saya dalam blog ini. Tidak sopan bukan?

Sangat serius mahu katakan. Saya cemburu dengan mereka.

Cemburu sebab diorang boleh khatam Quran dalam 15 hari sahaja.
Cemburu sebab sekarang ni bukan bulan Puasa.
Cemburu sebab diorang buat benda baik.

Dan,
Sedikit [mungkin banyak] cemburu buta sebab ustaz nak belanja diorang makan malam nii sebab dapat khatam Quran!!!

Oh, oh.
Saya tidak hairan sangat.
Tapikan saya manusia.
Jujur, ada sikit cemburu. Ustaz tak pernah belanja saya.
Haha.

Tiba tiba berperasaan macam kanak kanak. Oh, tidak manis kalau ada orang melihat.
Lain kali mesti khatam.
heheh ;P

Semestinya bukan kerana ustaz. Hanya kerana Tuhan kita.
Dunia ni seciput sahaja daripada akhirat bukan?

No comments: