Wednesday, June 2, 2010

terus menyala.

sekarang ni rajin betul follow up yang lifeline4ghaza.

kadang2 aku rasa benda sebegini akan beri kesan mendalam pada hati2 kita. tak lama sekejap. tak sekejap ada. tak ada, susah lah bhai.

dulu masa iraq kena serang aku ada rasa yang sama macam yang aku rasa semalam. rasa macam nak ketuk sorang2 mereka ni.

rasa nak ketuk.

jadi aku ketuk hari tu jugak. ketuk dekat facebook. ketuk dekat youtube. ketuk dekat banyak2 tempat.sebab aku senang sejuk. dan aku rasa orang ramai senang sejuk jugak. yang paling awal aku rasa masa orang ramai tukar balik profile picture yang ada gambar bendera palestin kepada gambar tangkap pakai tangan sambil muka buat macam ape entah.

kan?

apepun,sekarang dah macam ok sikit sebab orang malaysia semua dah selamat alhamdulillah.

tapi aku takut jugak kalau esok aku dah sejuk.

dan lusa terus padam.

light2 brief candle. kalah shakespeare.

p/s: aku tengah dengar menteri besar johor cakap2 ni macam best je.

No comments: