Thursday, April 22, 2010

limit.

semua orang dalam dunia ni ada limit masing2.
---
aku ada nak try lompat tangga tinggi2. dari bawah terus ke tangga num5. tapi biasanya aku akan stop dekat tangga num4. kadang2 aku rasa i just need to add sikit je lagi momentum and takde masalah untuk aku terus naik lagi satu anak tangga. it just me, myself yang takut nak lompat lagi tinggi. i should give my best shot lah.

tapi kalau memang limit aku sampai tangga ke-4 and kalau aku force diri untuk lebih dari limit aku, mungkin boleh jatuh, ye dak?

oh dah down balik.
---
as limit approaching infinity, kau ambil dia punya highest degree nanti boleh la dapat dia punya end behavior.

end behavior aku macam mana?
and my highest degree is not in parkour or free runner field yada yada,
highest degree aku, aku tentukan dia dekat bahagian mana,
engineering lah kut, (+agama) insyaALLAH.
i should work hard on that,
ok, aku dah naik balik,
thanks God, alhamdulillah :)