Tuesday, February 23, 2010

type

dan,
aku sedar.aku ini hanyalah lelaki tipikal. average guy yang tak akan ada orang perasan my existance kalau aku tak buat apa apa.
ada aku tiada aku sama sahaja.
tapi ada aku kisah?

ok, mungkin hanya gelak gaya penat yang sangat membosankan menunjukkan aku ada.

tapi perlu ke kau buat banyak perkara,

untuk kau tarik perhatian semua orang.
dengan tingkah laku kau yang sarkastik?
dengan kata-kata kau yang kasar?
dengan segala bagai perkara yang kau buat dan kau pun tahu tujuannya...

oh,
c'mon lah,
this world is too big
dan dunia ini sangat ramai orang
untuk kau tarik tiap perhatian penghuninya

realistik untuk satu benda ini dah buat aku senang dengan kau
cukup cukuplah keterujaan kau,
untuk impress orang keliling kau

aku,
cari kawan yang pleasant, ok?
not ur type.

bukan memilih,
tapi kau pun tahu kan?