Wednesday, September 16, 2009

sampai syurga

makanya untuk statement;
You can't get it all have it all.
Sebab ini dunia, bukan syurga.

aku dan andrea sudah buat kesimpulan mudah:
it doesn't make any sense pun.

kelmarin aku dan kawan aku ada lihat satu kereta brabus
kawan aku cakap, 'wau!'

kemudian dia tambah,
'takpe takpe kat syurga nanti dapat yang lebih lawa.'

aku diam sahaja.

perlahan lahan dia cakap,
'macamlah aku ni boleh masuk syurga'

*angguk*

jadi sebelum bermimpi untuk dapat macam macam masa di syurga, aku rasa baik muhasabah dahulu diri aku ini layak atau tak.

-aku masih kat pj la pulak sekarang ni-
-hirata cakap ini tempat yang baik untuk cuci mata melihat kereta mewah. tapi yang kasihannya, aku hanya boleh naik bas metro number 12 dan rapid u85 untuk kemana mana.haha-

[masih belajar nak hack.fiuh~]