Saturday, August 22, 2009

salam RAMADHAN semua. dah lama tunggu bulan ni kan=)

aku bukan siapa siapa

pada kalian

tapi harapnya pada Tuhan,

aku punya nilai...


~maaf sangat sangat salah silap selama ini. doakan aku jadi hamba bertaqwa.

dah Ramadhan ni, kalau aku tak berubah jadi lebih baik sangatlah rugi.
sebab syaitan dah takde.

aku patut dah tiada alasan untuk buat Tuhan marah.

dah lah. ye. aku doa yang terbaik untuk kalian...

sir chemistry aku cakap, kalau 20hari first tah pape, jangan nak mengharap sangat untuk dapat lailatul Qadar,,,
sebab itu trialnya yang awal tu...
jadi mesti bermula dengan baik

*senyum*

mari sayang TUHAN
ini masa yang terbaik untuk mulakan hidup baru kawan...^_^

alhamdulillah dapat masuk Ramadhan.

summal hamdulillah...


3 comments:

+akufobia+ said...

wahaa.macam mana nak memperbaikkan ramadhan?ngaa.

nik uqbah said...

enn.jgn buat ape yg mengurangkan pahala puasa boleh asenya=)

+akufobia+ said...

kalau ter?